Leidinio informacija
Kalbos:
Lietuvių
Autorius: Irena Kazymirkienė
Leidėjas: Raidynėlis
Leidimo metai: 2022
Puslapiai: 64
ISBN: 9786098116267
Naudodamiesi ugdymo(si) priemone „Skiemenų dėlionė. Jungiu skiemenis, skaitau žodžius" vaikai galės:
- jungti vidurinių kortelių skiemenis, sudaryti žodžius ir juos perskaityti;
- išvysti perskaitytų žodžių iliustracijas šoninėse kortelėse;
- surasti sudarytus žodžius po iliustracijomis esančiuose sakiniuose ar žodžių junginiuose ir juos perskaityti.
nuosekliai keičiant pirmąjį arba antrąjį žodžio skiemenį sudaryti naują žodį ir perskaityti naują sakinį. - pažaisti jugiant skiemenis atsitiktine tvarka;
- naudojantis knygele – žaidimu išmokti skaityti.
Ugdymo(si) priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiausvaikams. Ji bus naudinga pažinti kalbos garsams ir raidėms, ugdyti(s) skaitymo įgūdžiams, lavinti(s) smulkiajai motorikai, ugdyti(s) ir plėtoti(s) pažinimo, komunikavimo bei meninei kompetencijoms. Priemonė rekomenduojama ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo ir specialiojo ugdymo pedagogams, logopedams, tėveliams.
Recenzentė: logopedė ekspertė Regina Budrienė
Leidinio informacija
Kalbos:
Lietuvių
Autorius: Irena Kazymirkienė
Leidėjas: Raidynėlis
Leidimo metai: 2022
Puslapiai: 64
ISBN: 9786098116267
Naudodamiesi ugdymo(si) priemone „Skiemenų dėlionė. Jungiu skiemenis, skaitau žodžius" vaikai galės:
- jungti vidurinių kortelių skiemenis, sudaryti žodžius ir juos perskaityti;
- išvysti perskaitytų žodžių iliustracijas šoninėse kortelėse;
- surasti sudarytus žodžius po iliustracijomis esančiuose sakiniuose ar žodžių junginiuose ir juos perskaityti.
nuosekliai keičiant pirmąjį arba antrąjį žodžio skiemenį sudaryti naują žodį ir perskaityti naują sakinį. - pažaisti jugiant skiemenis atsitiktine tvarka;
- naudojantis knygele – žaidimu išmokti skaityti.
Ugdymo(si) priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiausvaikams. Ji bus naudinga pažinti kalbos garsams ir raidėms, ugdyti(s) skaitymo įgūdžiams, lavinti(s) smulkiajai motorikai, ugdyti(s) ir plėtoti(s) pažinimo, komunikavimo bei meninei kompetencijoms. Priemonė rekomenduojama ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo ir specialiojo ugdymo pedagogams, logopedams, tėveliams.
Recenzentė: logopedė ekspertė Regina Budrienė