Ant medinės lentelės II

Ant medinės lentelės II

Kaina:
22,52 €
Kiekis
Peržiūrėti pavyzdį 
Pardavimo vietos:

Rodyti visas vietas
Kalba: Lietuvių

Autorius: Kristina Pišniukaitė-Šimkienė
Leidėjas: Alma littera
Leidimo metai: 2022
Puslapiai: 264
ISBN: 9786090153154

Balansas mityboje lengviau | Skaniausi receptai sveikiau | Savaitės vakarienių meniu

Kristina Pišniukaitė–Šimkienė – populiaraus maisto tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ ir ypač perkamos to paties pavadinimo receptų knygos autorė, nuomonės formuotoja, maisto stilistė ir fotografė.

„Į antrąją savo knygą sudėjau viską, ką turiu geriausio – nuo patirties ir žinių apie subalansuotą mitybą iki pačių skaniausių patiekalų receptų ir, žinoma, dalelę savo širdies.


Šiuolaikiniam žmogui aktualiausia paprasti kasdieniai receptai. Juk retai kada gaminame antienos confit su karamelizuotomis morkytėmis. Daug dažniau sukame galvą, ką šiandien ir vėl pagaminti vakarienei. Būtent šį atsakymą ir rasite mano knygos receptuose.”

• Paprastai ir aiškiai apie subalansuotą mitybą.

• Skonio ir sveikumo pusiausvyra – jokių sveikos mitybos kraštutinumų.

• Daug skanių ir maistingų vakarienių receptų.

• Ryškūs, spalvingi, šiuolaikiški ir greitai pagaminami patiekalai.

• Daug daržovių ir sveikatai palankių produktų.

• Netikėti skoniai iš gerai pažįstamų produktų.

• Receptai be griežtų apribojimų, pateikiant produktų alternatyvas ir tinkamus daržovių garnyrus.

• Patarimai, kaip kiekvieną receptą paversti augaliniu, be glitimo, be pieno produktų arba be kiaušinių.

• Subalansuoti savaitės vakarienių valgiaraščiai.

Leidinio informacija

Kalbos: Lietuvių

Autorius: Kristina Pišniukaitė-Šimkienė
Leidėjas: Alma littera
Leidimo metai: 2022
Puslapiai: 264
ISBN: 9786090153154

Balansas mityboje lengviau | Skaniausi receptai sveikiau | Savaitės vakarienių meniu

Kristina Pišniukaitė–Šimkienė – populiaraus maisto tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ ir ypač perkamos to paties pavadinimo receptų knygos autorė, nuomonės formuotoja, maisto stilistė ir fotografė.

„Į antrąją savo knygą sudėjau viską, ką turiu geriausio – nuo patirties ir žinių apie subalansuotą mitybą iki pačių skaniausių patiekalų receptų ir, žinoma, dalelę savo širdies.


Šiuolaikiniam žmogui aktualiausia paprasti kasdieniai receptai. Juk retai kada gaminame antienos confit su karamelizuotomis morkytėmis. Daug dažniau sukame galvą, ką šiandien ir vėl pagaminti vakarienei. Būtent šį atsakymą ir rasite mano knygos receptuose.”

• Paprastai ir aiškiai apie subalansuotą mitybą.

• Skonio ir sveikumo pusiausvyra – jokių sveikos mitybos kraštutinumų.

• Daug skanių ir maistingų vakarienių receptų.

• Ryškūs, spalvingi, šiuolaikiški ir greitai pagaminami patiekalai.

• Daug daržovių ir sveikatai palankių produktų.

• Netikėti skoniai iš gerai pažįstamų produktų.

• Receptai be griežtų apribojimų, pateikiant produktų alternatyvas ir tinkamus daržovių garnyrus.

• Patarimai, kaip kiekvieną receptą paversti augaliniu, be glitimo, be pieno produktų arba be kiaušinių.

• Subalansuoti savaitės vakarienių valgiaraščiai.

Leidinio informacija

Kalbos: Lietuvių

Autorius: Kristina Pišniukaitė-Šimkienė
Leidėjas: Alma littera
Leidimo metai: 2022
Puslapiai: 264
ISBN: 9786090153154

Balansas mityboje lengviau | Skaniausi receptai sveikiau | Savaitės vakarienių meniu

Kristina Pišniukaitė–Šimkienė – populiaraus maisto tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ ir ypač perkamos to paties pavadinimo receptų knygos autorė, nuomonės formuotoja, maisto stilistė ir fotografė.

„Į antrąją savo knygą sudėjau viską, ką turiu geriausio – nuo patirties ir žinių apie subalansuotą mitybą iki pačių skaniausių patiekalų receptų ir, žinoma, dalelę savo širdies.


Šiuolaikiniam žmogui aktualiausia paprasti kasdieniai receptai. Juk retai kada gaminame antienos confit su karamelizuotomis morkytėmis. Daug dažniau sukame galvą, ką šiandien ir vėl pagaminti vakarienei. Būtent šį atsakymą ir rasite mano knygos receptuose.”

• Paprastai ir aiškiai apie subalansuotą mitybą.

• Skonio ir sveikumo pusiausvyra – jokių sveikos mitybos kraštutinumų.

• Daug skanių ir maistingų vakarienių receptų.

• Ryškūs, spalvingi, šiuolaikiški ir greitai pagaminami patiekalai.

• Daug daržovių ir sveikatai palankių produktų.

• Netikėti skoniai iš gerai pažįstamų produktų.

• Receptai be griežtų apribojimų, pateikiant produktų alternatyvas ir tinkamus daržovių garnyrus.

• Patarimai, kaip kiekvieną receptą paversti augaliniu, be glitimo, be pieno produktų arba be kiaušinių.

• Subalansuoti savaitės vakarienių valgiaraščiai.

Rodyti daugiau Rodyti mažiau